The Sims 3 KOLEKCJA [PL] [v1.67.2] [STORE do 17.08.2014] [ISO]
To znowu ja , ta od mapki z dzikim zachodem i dodatku film ;) Ta mapa, albo ten dodatek bo w sumie nie wiem czy to mapa czy cały dodatek ;) nazywa się ,,Wild Wild West,, masz może gdzieś cos takiego co by można było zainstalować z Twoim pakietem? Bo w necie jest trochę tego ale chyba wszystko do oryginalnych wersji gry, nie znam się na tym :( Mógłbyś mi pomoc w tej kwestii ? ;) Pozdrawiam.
Odpowiedz
Zaryzykowałam ;) i zainstalowałam ta mapkę z tej strony, na razie działa ;)

http://sims3.thesimscatalog.com/sims3/wo...wild-west/
Odpowiedz
Mam problem scrakowałem już to sobie ale mam same pliki ISO
Ktoś pomoże ????
PS: Nie mam the sims 3 i trzeba to instalować ????
Odpowiedz
(09-Maj-2017, 12:48:30)Gość napisał(a): Zaryzykowałam ;) i zainstalowałam ta mapkę z tej strony, na razie działa ;)

http://sims3.thesimscatalog.com/sims3/wo...wild-west/

Superancko że działa, możesz wszystkie dodatki instalować, czy to oryginał czy to "pirat" nie ma znaczenia, jedynie wersja gry może czasem mieć znaczenie ale tego nie jestem pewny :P


(09-Maj-2017, 14:26:00)Gość napisał(a): Mam problem scrakowałem już to sobie ale mam same pliki ISO
Ktoś pomoże ????

Noo super tylko że crack nie tworzy plików ISO, oraz jak mogłeś "crackować" skoro nawet gry nie zainstalowałeś ?

"PS: Nie mam the sims 3 i trzeba to instalować"  WUT :huh:

Że jak ? nie kapuję ? co ty chcesz instalować ? dodatki bez podstawki eeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyy ???????? mlekoo ??????

nie rozumiem ? napisz to po Polsku :exclamation:

Dziękuję :huh:
Odpowiedz
a jak ściągnęłam a mam Windows 10 ,i jak wchodzę na simsy to mi się zacinają, a jak wchodzę na dodatek zwierzaki (to przy tworzeniu zwierzaka, zwierzę ma ciągle czarny kolor) co robić bo to już będzie trzeci raz jak je instaluję
Odpowiedz
Gra ciągle się zacina ? jeżeli tak to spróbuj obniżyć ustawienia graficzne w ustawieniach.